Okuduğum sure boyunca beni yalnizligimdan çekip cikarmayi basaran muhteşem bir yapit.Kendimi buendialarin bir bireyi gibi hissedip, ölen her karakter için ayri ayri üzüldüm.Ursula'nin ölmeden önceki son hallerini kafamda canlandırmak için de hayal gücümün sinirlarini zorlamak zorunda kaldim :/