Kitabı hiç beğenmedim. Bir dil bir bavul diye bir belgesel izlemiştim. Doğudaki bir öğretmenin gerçek hikayesi idi . Çok etkilenmiştim. Bu kitapta da öyle bir şey bekledim ama konusu öyle olmasına rağmen çok kötü bir anlatım olmuş.Edebi olarak zaten çok kötü geldi .Bu kadar övülüyor olmasi okurken aceba ne buldular diye sormama sebep oldu . Bu konuda bisey okumak isteyen biri başka bisey okumalı kesinlikle .