O minik bedeniyle hep bekledi sadako . Birşeyleri bilmesine rağmen. Kendimizden utandik kimi zaman . Kimi zaten keşke bende burdan katlayıp gonderebilsem diye elimiz kaç kere kağıt ve makaslara gitti . Aceba bu sefer bir mucize olur mu diye bekledik. Sadako yu arkadaşları okulda olduğu saatte yalnız bırakmak istemedik . Yemeği tabakta kaldı. Bizde yiyemedik. Hoscakal sadako bizimlesin.