·80 syf.····Okunma: 08 Nisan 2021 11:36 Zweig' ın dilini severim, fakat bu kitapta hikayenin içine tam olarak giremedim, nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum ( kitapta da benzer ifade var :) ) fakat "tamlık" yok gibi geldi.. kesinlikle kötü değil ama. Sırlama yapmam gerekirse 1-Amok Koşucusu 2-Satranç 3-Olağanüstü Bir Gece umarım bir sonraki Zweig okumamdan sonra Olağanüstü Bir Gece 4. sıraya geriler