·112 syf.····Okunma: 08 Nisan 2021 23:15 1000K istatistiklerine göre kitabı okuyanların yaklaşık %80'inin kadın okuyucu ve sadece %20'sinin erkek okuyucu olması dikkatimi çekti. Okuyucuların yaş ortalaması da hayli düşük.
Bana kalırsa kitabın üzerinde asılı kalmış olan "çocuk kitabı" yaftası, kitabın ismi ve kapağı tüm bunların sebebi.
Halbuki herkesin okuması gereken bir başyapıt.
Kitap burnumu sızlatıp, gözlerimi nemlendiriyorsa, bana hayaller kurduruyorsa ve 122 sayfada alıntı yapacak onlarca belki de yüzlerce şey bulabiliyorsam, söylenecek tek şey " okuyun ve okutun " olur.