YA SIZ?
Bu geç saatte ne yapıyorsunuz? Me:Yatması gereken ama yatmak istemeyen biririyim.
Anket
·
5 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Alıntıları ve iletileri inceliyorum ( kahve içerek + müzik dinleyerek gece gece jsksjdjd)
ÇALIKUŞU
Gönderi Sahibi
Tabi gördüm ,görmeseydim nerden bilecektim😅😅
Şarkı dinliyorum vee onun yazmasını bekliyorum ama yazmayacak onuda biliyorum...
ÇALIKUŞU
Gönderi Sahibi
Bende birini yazmasını bekliyordum ama kız uyduğunu biliyordum .. Ama uykum gelmiyordu 😅😥
jimnastik olimpiyatları izliyorum ahahaha birazdan salıp kitap okurum özbcözbcözbö
ÇALIKUŞU
Gönderi Sahibi
Çok iyi 😅... iyi izlemeler ..
Sanki yatmazsam bu gece bitmiyecek de YARIN olmayacak gibi .. Bu zamanin çabuk geçmesi beni çok korkutuyor çünkü.
ÇALIKUŞU
Gönderi Sahibi
Haklısınız bana da öyle düşünceler aklıma gelir.. çok kötü 😥😖
Uykum geldiği halde uyumamak için direniyorum.
ÇALIKUŞU
Gönderi Sahibi
Aynı ben