Kitaplıkta olmayan okuma köşelerinde kalmış bir iki kaçağa daha ulaştım bu sabah. Çok severek okuduğum kitaplardan biridir 'Kaygı'. Her elime aldığımda -ki bunun bahaneleri çoktur- altını çizdiğim yerleri tekrar okur, o anki ruh halimi anlamaya, yeniden görmeye çalışırım. Kitap okurken çizen, not alan okur candır. Selam olsun!