Sonu hiç düşünmediğim gibi bitti. Kitaptaki karakterin buluşunu çok merak etmiştim. Ama beklediğim gibi çıkmadı. Sonu gerçekten şaşırmama neden oldu. İlk başta yani ilk 100 sayfası gerçekten sıkıcıydı. Bırakmayı düşündüm. Ama bırakmadım ve iyi ki bırakmamışım. Okunulması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum:)