Tolstoy yine bizlerle ilgili kitap yazmış
6/10
·160 syf.··
2021 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2021 23:08
Kitabın başlangıcına kesinlikle aldanmayın. çünkü çok yorucu. Sizi direkt olayların içine atıyor ve 50 tane karakter ismi geçiyor. Kimsenin fiziksel betimlemesi bile yapılmıyor. Direkt olaylar olması hoş değil. sonrasında bir kaçış ve dönüş hikayesi var. alt metinlere yoğunlaşsa da pek iyi verilememiş. ben sadece sonunu beğendim. İnsan oğlunun vahşiliği ve pisliği işte.... Evet akıcı ama şöyle bir sıkıntı var betimleme olmadığı için hayal kurmakta zorlanıyorsunuz. Kim nasıl neci vb. Dediğim gibi özellikle başı çok çok kötü gençler. "Ne oluyoruz" Aga diyorsunuz . boş zamanınıda bakılabilir ama çok beklentiniz olmasın.
Hacı MuratLev Tolstoy · Antik Batı Klasikleri · 201318,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.