9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2021 00:09
Dili çok yalın,çok akıcı ,enfes bir kitap ama ne acıdır ki 70 lerde yazılan ve cezaevlerini,işkenceyi anlatan bu kitap aradan geçen bunca yıla rağmen bugün yazılmış gibi,çizilen tablonun bugünden bir farkı yok,bunca yılda bir arpa boyu yol alınmamış,hatta belki de bunca masum insanın cezaevlerinde olduğu günümüzde tablo daha da kötü,çok acı
YaralısınErdal Öz · Can Yayınları · 20192,468 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.