·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Nisan 2021 16:14 Aynı Yıldızın Altında, ne kitaptın sen ya. Kitabın filmini izleyenler illaki olmuştur ama ben önce kitabını okumayı tercih etmiştim. Bugüne kısmetmiş. Kitap kesinlikle çok akıcıydı. Nasıl bitti anlayamadım. Ama bir o kadar da ağır bir kitaptı. Son sahneler çok acıklıydı. İnsan gözlerinin dolmasına mani olamıyordu son sayfalara doğru. Kaldı ki kitapta ters köşe yaşadım. Beklemediğim bir şeydi sonlara doğru olan durum. Altını çizdiğim, postitlerle donattığım bir kitaptı Aynı Yıldızın Altında. İçinden bir çok feyz alınabilecek bir eserdi. Okudum ve çok beğendim, belki sayfalarca yorum yazılabilir kitap hakkında ama benim dilim varmaz fazlasını söylemeye. Kesinlikle okuyun, okutun. İçinden çıkarılabilecek bir sürü ders var kitabın. Zaman ayırmaya kesinlikle değen bir kitap.
Keyifli okumalar.