8/10
·592 syf.··
Beğendi
·
2021 52. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2021 21:50
Ahh Neriman Hanım, ne çok sevdim ben sizi. Çok katmanlı anlatısıyla, duru ve etkileyici Türkçesiyle yine çok güzel yazmış Hikmet Bey. Bu 3.romanıydı yazarın hayatıma eşlik eden. "Kar Kuyusu" na yaptığı minicik selamı sevgiyle aldım, her karakteri biraz sevdim biraz nefret ettim çünkü hepsi eksiğiyle gediğiyle içimizden bir kişiydi. Neriman Hanım ise bambaşkaydı. Keşke bitmeseydi.
KörburunHikmet Hükümenoğlu · Can Yayınları · 20242,744 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.