Bir gün de bitirdiğim çerezlik bir kitap kurguda iyi hatta yazarın dilide iyi ama ben böyle çok çok severek okuyamadım nedeni de bence bookstagramlar çok abarttılar yok böyle komik,bilmem çok güldüm falan filan işte ben bu yuzden hep daha iyisini bekleyerek okudum diğer sayfaya geçiyorum tamam şimdi çok komik bisey olacak falan diye diye kitap bitti,tamam komikti yalan değil ama abartıldığı kadar asla değil.
Çok büyük beklentiyle okudum belki de böyle okumasaydım çok beğenebilirdim bilemiyorum ama tabiki eline sağlık Kübra Nur.