·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2021 20:02 Bu kitabı ikinci kez okudum ve nedense yine beğenmedim.Bazı kısımlar çok karışık ve çok düşündürücüydü, karakterlerin anlatımı zayıf ve olay örgüsü çok karışıktı.Konusu çocukça platonik duyguları olan bir adam ve bilinmeyen bir kadın ......
Karakterler çok alakasız dı, ayrıca yetersiz anlatımlar vardı.Belki bakış açım farklıdır veya bakıp görememisimdir.Tavsiye edeceğim bir kitap değil,bazı kısımlarda beğendiğim bir kaç sözler oldu.Fakat pek bir kitap havası sezemedim.Okuyacak olanlara iyi okumalar