#kitapyorumu
Merhabalar
Bilmeden ,istemeden yollar bazı kitaplara bazı yazarlara çıkabiliyor bazen. Siz buna ister tesadüf deyin, isterseniz yazı, kader deyin ne derseniz deyin ama bence bu yazıdan da tesadüften de fazlası. Hakan Günday ile Şahsiyet ile tanıştım ben. Hayran kalmıştım içinde verilen mesajlara. Fuara geleceğini ögrendigim de hemen 4 kitabını birden aldım. Yazarı 5 saat fuarda , imza sırasında bekledim. Yazarla ilk karşılaştığımızda dedim ki "Benim sizin kitaplarınızı okumam lazım, sürekli farklı hikayelerle karşıma çıkıyor isminiz..." 5 saat beklediğim 5 dakikalık o unutulmayacak sohbet ile en sevdiğim yazarlardan biri oldu. Hayatıyla alakalı çıkarmalarım olsa da hakkında hiç bir bilgi bulamıyorum. Ama bana kalırsa benim gibi onun da benim gibi babasıyla büyük dertleri var. Her okuduğum kitabında bunu daha net anlıyor ve mutlu oluyorum. Hayata karşı olan farklı görüşleri, isyanı, sık sık hayatı sorgulamasına rağmen hayatı sevdiğini ve yaşama sevincini her kitapta hissettirmesi ve hepsini aynı satırlarda okuduğunuz da kitabın kapağını kapatınca dayak yemiş gibi hissetmeniz... Piç kitabında da yine böyle hissettim. Daha kitabından sonra ilk üç gün sevmediğimi düşündüm. Her aklıma geldiğinde karakterler, yaşadıkları gözümün önünden geçti. Her seferinde sorguladığımı farkettim. Her fark edişimde kitabı daha iyi anladığımı düşünüp aydınlandım ve bu kadar aptal olmama kızdım. Kitabı sevmediğimi düşünürken anlamlandırdıkça hikayenin bağlandığını benim bağlandığımı anladım.
Hakan Günday 'dan okuduğum üçüncü kitap ancak şunu söyleyebilirim ki kitabı okumam 3 gün ise sindirmem 10 gün sürüyor. Ne büyük nimet sorgulatacak şeyler okumak, aynı kitabı defalarca okumak istemek. Hakan Günday 'ın da dediği gibi ; " Bir kitabı ikinci kez okuduğunuz da kabak tadı vermiyorsa o kitap iyi kitaptır..." Yolunuz iyi kitaplara rast gelsin...
.
.
.
.
.
#hakangunday #piç #okudumbitti #bookblogger #bookstagram #kitap #alinti #kimneokuyor #kimneokudu #hakangünday