4/10
·472 syf.··
2021 10. kitabı
Yazarını YouTube da görmüştüm çok okunup sevildiğini gördüm ben okudum ilk kitap olmasına rağmen öyle kötü değildi ama çok iyi diyemem dram romantiklik barındıran kitap(spoiler içerir) onun dışında karakterlere gelirsek Asel karakterini başlarda çok cringe buldum bi değişik havalar falan sonradan daha iyiydi biraz güçlü bir karakter yapayım derken dozunu ayarlayamamış cringe olmuş ama sonradan iyi oturmuştu. Deniz ve Aselin ilişkisi çok çabuk başladı bu kadar sıkı ve hemen bu konuma gelmesini anlamlandırmadım hop aşık oldu Deniz Asele , Asel Eneri seviyor sandık ama o da kendini çabuk kaptırdı anlıyorum Enere kötü davranmasını aldattığını sanıyordu ve bu arada Enere yazık oldu bu hikaye de yanan sen oldun Ener cjnfkfkf neyse Eylül hiç sevmedim Aselin babası ile yasak ilişkisi olmuş ya iğrenç ve Ener aptallık edip üstlenmiş bu kadar fedakâr olma be aptal çocuk diğer arkadaşları vardı Yağız mıydı adı neydi ya neyse ona nötrüm pek ısınamadım . Asele atılan iftiralar çok çirkin ama Aselin onları benimseyip evet ben Canavarım bilmem ne demesi saçma ya evet kötüyüm falan demesi sonradan Denize ben yapmadım falan dedi eh iyi bari aklıma gelenler bunlar şimdilik
AselSena Nur Işık · İndigo Kitap Yayınları · 20212,780 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.