Finlandiya'nın kalkınması,onların eğitim sistemi,gelişmişliği ve daha birçok şeye nasıl ve neye rağmen sahip olduklarını bu kitabı okuduktan sonra anladım.Örnek alınması gereken bir ülke ve topluluk.Milli birlik ve beraberlik,haklın aydınlanması hepsi gerçekten çok önemli.Gerçekten okul müfredatında zorunlu okutulmalı bu kitap ki zaten Mustafa Kemal Atatürk zamanında ders programlarına bu kitabı boşuna koymamış.Helal olsun valla