Kitap o kadar hoş, naif ve bir o kadar da acı verici ki.. Kendinizi Melody karakterinin bir anda yaşantısının içinde buluyorsunuz. Aslında daha doğrusu bütün söyleyemediği, dışa vuramadığı düşüncelerini.. Ve o kadar zeki ki.. Bu kitap aslında bi insanın hangi engeli olursa olsun içinin göründüğü gibi olmadığını çok iyi anlatıyor. Bence okunması gereken bir kitap.
Alıntı: "Sanki biri bana bir yapboz verdi ve üzerinde büyük resmin olduğu kutu bende değil. Bu yüzden bittiğinde resmin neye benzeyeceğini bilemiyorum. Tüm parçalar bende mi ondan da emin değilim."