·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2021 19:37 Jack London okuduğum ikinci eseri konu ve kurgu bakımından ilk okuduğum eseri olan Martin Eden'a nazar daha spesifikti.Okumaya başladığımda dilin akıcı olmasından dolayı kesintisiz olarak okudum.Buna nazaran kitabın ilk 19 sayfası ana temayı anlatmak amacıyla yazılmış zaman zaman okuma hızımda durgunluk oldu .Fakat olaylar ilerledikçe okumaktan zevk aldım .Özellikle mekan ve olay betimlemeleri beğendim.Homeros'un Odysseia'nı bana anımsatan macera ve mücadele dolu bir eserdi.Genel olarak beğendim:)