Eren Nadir Akşamcı tavsiyesi ile okuduğum bir kitap, iyi ki de okumuşum :) aslında bu kitabı okumak için araştırma yapılmasına, konusunun incelenmesine gerek olmadığını düşünüyorum çünkü hem çerez bir kitap hem de bittiğinde üzerinde düşünebileceğiniz bir kitap :) kısaca bahsetmek gerekirse; kendisine kargo ile gelen moloz kirleri ile dolu bir kitabın hikayesini merak eden profesör, bu kitabın öyküsünü araştırmak için bir yolculuğa çıkıyor. bu seyahatte kitap sahibi ile ilgili çok farklı bilgiler öğreniyor. kitap boyunca bu seyahati okuyoruz. Genel olarak kitaplara verilen değer, kitap koleksiyonculuğu ile bilgiler içerse de aslında sonlara doğru bu kitabın yazılış amacının çok farklı olduğunu, bize çok farklı bir mesaj verdiğini göreceksiniz :)