FİYASKO,FİYASKO,FİYASKO VE BİR FİYASKO DAHA!
Çok fazla ismini duyduğum için bir şans vermek istedim ama şuan o kadar pişmanım ki anlatamam, kitap inanılmaz saçmalıklarla dolu. Kitabı okumanızı tavsiye etmiyorum bunun yerine John Steinbeck - Fareler ve insanlar tarzında insana katkısı olan kitaplar okumanın daha mantıklı olacağını düşünüyorum.