8/10
·316 syf.··
2021 17. kitabı
Edebiyattan haz edenler icin oldukca degerli bir eser. Betimlemeler cok iyi oldugu icin Ahmet Cemille beraber yasiyorsunuz tum herseyi. Yalniz ben cok romantik ve edebi bir insan degilim sanirim. Yine de severek okudum. İlerde birgun tekrar okurmuyum, pek zannetmiyorum.
Edebiyat
Mai ve SiyahHalid Ziya Uşaklıgil · Bilgi Yayınevi · 201834,8bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.