·169 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Nisan 2021 17:18 Okumaya başlamadan önce çocuk kitabı gibi geldi ve biraz tereddüt ettim açıkçası... Ama kitap bittiğinde çok yersiz olduğunu anladım ve özellikle genç nesile kesinlikle okumalarını tavsiye ederim.Evdeki hesabın çarşıya uymadığını bir kere daha hatırlatan kitap, öyle akıcı ki nasıl bittiğini anlayamadım. Yazar kitap boyunca bir yandan kahkaha ata ata güldürürken bir yandan da gerçekleri gözler önüne sererek düşündürüyor. Kişisel gelişim kitapları görünen ve görünmeyen yüzleriyle ancak bu kadar güzel eleştirilirdi diye düşünüyorum. Bende çok güzel bir farkındalık yarattığını da söylemeden geçemeyeceğim. Kitabın bende uyandırdığı hislerin benzerleri yaşamanız dileğimle...
İyi okumalar:)