10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Yine çok eğlenceli bir o kadar düşündüren bir kitap. Şermin Yaşar'ın kalemini gerçekten seviyorum ve ne yazarsa yazsın keyifle okuyorum. Her bir hikayenin anlatımı heyecanı ve verdiği öğütler çok kıymetli. Kalemine sağlık sen hep yaz Şermin Yaşar.
Deli TarlaŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20258,6bin okunma
·
16 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yine yazdi gercekten☺️ "Babaannem Geri Döndü" kitabı cikti. Cok eğlenceli görünüyor...