#okudumbitti
#stefanzweig okuyanlar bilir ki zweig okumak bir hastalıktır. #amokkoşucusu da en etkili kitaplarından birisi. Amok hastalığı orta Asya ve Malezya taraflarında görünen psikoloji bir hastalık bir cinnet anı... kendisini bir amok koşucusuna benzeten yazar vicdanı ve kendi düşünceleri arasında sıkışıp kalmasını muazzam bir şekilde anlatmış.
Herkese keyifli okumalar.