Kitap çok akıcıydı. Hep sonra ne olacak acaba diye düşünüyor insan. Okumaya başlayınca başından kalkasınız gelmiyor. Fakat belki okuduğum çeviriden kaynaklanıyordur, cümleler çok uzun ve anlamsız. Normalde cümlelerin uzun olması hoşuma gider ama defalarca aynı cümleyi okumama rağmen bir anlam çıkaramamak kötü oluyor. Hatta kitapta çok önemli bir olay gerçekleşiyor ama siz o olayın ne olduğunu bile cümleyi birkaç kere okuyunca anlayabiliyorsunuz. Kitabın kurgusu da bence çok gerçekçi değil. Bu kadar tesadüf de olmaz diyorsunuz okurken. Kısaca güzel bir beklentiyle kitaba başladığımı fakat beklentimi pek karşılamadığını söyleyebilirim. Tek iyi yanı sanırım akıcı olması, uzun cümlelere fazla takılmazsanız tabii. Bu yüzden tavsiye edebileceğim bir kitap değil.