Puan vermedi·375 syf.··Beğendi
· Genel olarak akıcı bir kitaptı. Herkesin abarttığı kadar büyük bir "etkilenme" yaşamadım fakat olay örgüsü, karakterlerin seçimi ve aktarılma biçimini çok beğendim . Özellikle Ortadoğu ve Orta asya meraklısı olarak o kültürlere betimlemelerle birlikte yolculuk yapmak çok güzeldi.