·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2021 21:06 Bazı kitaplar vardır her okuduğunda farklı şeyler anlatır sana her okuduğunda en sevdiğin cümle farklı olur her zaman kitaplığında olması gereken günü birlik bir kitaptır her sene 1 kere okunması gerekir büyüyünce ciddileşmeyelim diye bizde unutmayalım diye sarhoşlaşmayalım diye…
Konu itibariyle birçok yetişkin tarafından resimli bir çocuk kitabı olarak görülse de kitap asıl olarak 15 yaşın üstüne hitap ediyor yazarın anlatmak istediklerini o yaştakiler anlıyor ben kitabı daha önce okudum o zamanlarda ki boa yılanı yorumu ilgimi çekmişti şimdide tilki ve prensin son konuşmasını çok sevdim seneye başka sayfaları sevme dileğiyle…