Kitap muazzamdı. Naşide Hanım herzamanki gibi acı ve hüzün yer yerde sevinç dolu bir kitabıydı.
Konusuna gelirsek Naşide Hanım kendi ailesinden bazı kişilerin hayatlarını kitaba almış. Bu kitaptaki Atiye Hanım da Naşide hanımın büyük teyzesi.
Kitapta atiye hanım hep küçük diye geçer 50 yaşında bile küçük diye bahsediliyor kitapta sadece birkaç yerinde Atiye dendi. Bu karakter çok güzel zarif ve akilli bir kadın. Ama hayatı kendisi kadar güzel olmuyor malesef. Atiyenin hayatini mahveden 3 tane erkek var bu 3 erkek kim kitabı okuduğunuz zaman farkedeceksiniz. Köşklerde saraylarda büyüyen Atiyenin nerden nereye gelişi vs.. bir çok yerini okurken üzüldüm. Ama çok büyük ders çıkarılabilecek noktalar vardı.
Ve Atiye Atatürk ile güzel bir davette Atatürk ile konuşmuş bir insan ❣