Herşey yolunda gittiğı müddetçe , sorumluluklarımızı yaptığımız zaman olaylar akışında ve düzenli bir şekil de ilerler Ta ki bazı şeylerde alışılmışın dışına çıkarsanız eksikler gerileme ardı ardına gelirse görmemiz gereken tavırları eksiklikleri kafamıza vura vura hissettiriler bunlar bazen yavaş yavaş meydana çıkar ,bazen de hızlı bir şekil de direk dışa vurulur .
İşte Hayatla yüzleşmek budur Duymamız görmek istemedigimiz şeylerin en yakının da Yüzüne vurulması .
İdare edebilme yeteneğimiz , Baskınlık , Fazla sorumluluk kişiden kişiye değişir Bazıları karakteri geregı daha az sorumluluk alabilir ve ona yön verilir bazıların da ise tam yetki vardır .Unutmayın Fedekarlık Sefa , Mesuliyetsiz Cefa getirir .
Ah çekmek süründürmez Öldürür .