Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 17 Nisan 2021 03:27 Hayatımda karşılaştığım en ilginç üslûplu kitaptı. Çok beğendim. Kitap hayatınızın hep içinde olan en iyi kankanizin bir bakta oturup 20 yaş öncesi anılarını dinliyormuş hissi veriyor. Tüm anılarında siz de mekanlarda oturan ve olaylara şahitlik yapan birisini gibi his veriyor kitap. Argo kullanımı sokak ağzı ile anlatımı gayet sürükleyici. Arada inanmıyor gibi oluyorsun. Hemen seni uyarıyor kitap bu cümle ile
-Böylece ister inanın ister kıçımı öpün.
Güzel kitap tavsiye ederim.