·124 syf.····Okunma: 17 Nisan 2021 04:46 Şiir mi okudum, masal mı okudum yoksa destan mı okudum?
Kitap buram buram halk edebiyatı kokuyor. Okudukça bir kez daha şükrettim bu coğrafyaya.Ağrı dağının eteklerinde gezdiren, Ağrı dağının keskin kokusunu duymamı sağlayan, Ağrı dağının öfkesini hissettiren, dengbejlerin ve bilurvanların sesini duyabildiğim destansı bir aşk destanı okudum ve iyi ki okumuşum.
İyi ki bu topraklardan bir Yaşar Kemal geçmiş.
•Bütün bir ömrün mutluluğu bu kadar az süren bir sevgide kalacaktı. Bütün bir ömür dönüp dönüp bu gecenin tadını yaşayacaktı.•