·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2021 14:49 Bazen bitenin sadece kitap olduğunu düşünüyoruz ve büyük yanılıyoruz. Yine benim de bittiğim bir kitap okudum. Her öyküden sonra elim kitabım arasında, kitap kapalı bir şekilde bekledim. Her öyküden sonra gözümü kapattım, biraz dinlemem gerekiyordu kendimi. Bazen bir cümle okurken kalbime oturdu okuduklarım, uzaklara daldım bir süre. Bilindik hisleri, bilmediğim bir şekilde okumuştum ama bir tanıdıklık hissi vardı. En çok ona kapıldım işte. Ben bittim, eğer merak ediyorsanız sıra siz de. Yolunuz düşerse bi' bakın derim.
Ve sevgili Şermin Yaşar, yüreğinize sağlık. Zira bu kitap, güzel bir yürek olmadan yazılamaz gibi hissettirdi bana.