Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 17 Nisan 2021 15:38 Keşke bir şiir okumuş,
Bir kedi sevmiş olsaydınız
Belki bu kadar kirletmezdiniz birbirinizi...
Bu kitabı bitirdiğimde kendi kendimi sorguladım .Şiirin roman gibi olmadığını bir kez daha anladım.Şairin dizelerde yarattığı anlamı yakalamaya çalışmak ne güzel bir çabaymış meğer.Kitabı okurken ruhum, benliğim sakinleşip,ehlileşti.Galiba alışık olduğumuz çoğu romanlarda bulamayacağımız bir atmosfere dahil oldum "Göğe Bakma Durağı" sayesinde.
Nice başka şiirlerin mısrasına dahil olmak dileğiyle... :)