Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Çok eğlenerek okuduğum bir kitap oldu , meğer davranışlarımızın farklı olmasına sebep olan ne çok sey varmış. Kadın da erkek de nasıl olaylara farklı yönlerden bakıyormuş.. birbirimizi anlayıp mutlu bir hayat yaşamak istiyorsak her kadının ve her erkeğin okuması gereken bir kitap iyi ki okudum !