Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2021 23:50 "Bütün hayvanlar eşittir, ama bazı hayvanlar daha eşittir. " Bütün kitabı bu cümle özetliyor. Kitabın içeriğinden bahsetmek istemiyorum birçok yer de devamlı aynı yazılar mevcut, bence kitapta ki anlatım o kadar "göze parmak sokmak" şeklinde ki bir yerden sonra beni baydı. Bildiğim ya da farkında olmadığım hiçbir bakış açısı kazandırmadı. Kitabı belkide 12-15 yaşlarında okusam ve biriyle tartışmam gayet etkilenirdim ama bu haliyle basit buldum. Bu yaş grubunda tanıdıklarınız varsa kişisel gelişimi için kitabı onlara tavsiye edip üzerine tartışmanızı öneririm, ben bunu gerçekleştirdiğim de yorumumun ne kadar doğru olduğunu daha net anladım. Iyi okumalar dilerim...