Lise yıllarımda bana edebiyatı sevdiren eserdir. Hayatta hiç bir şeye asla dememek gerekir. Asla edebi eser okumam derken, sınavda sorulacağı söylendiği için okumuştum. Sonrasında edebiyata aşık oldum. Anlaşılır bir dille yazıldığı içindir belki de..