Neden bağırırız?
7/10
·182 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2017 08:35
Kitabı okurken hep şunu düşündüm: Neden bağırmaya ihtiyaç duyarız? Sanırım cevabım da şöyle: bağırarak tartışmaları kazanacağımızı zannediyoruz. Bağırmak bir haklılık göstergesi bize göre. Yada bağırınca karşı tarafın korkmasını umuyoruz. Kitabın etkisi bu anlamda çok güçlü. Çocuğumuzla sağlıklı bir ilişki kurmak yada ilişkiyi sağlıklı bir düzeye taşımak adına değiştirebileceğimiz tek şeye, kendimize odaklanmamıza ışık tutuyor. Benim oğlumla ilişkime çok faydası oldu. Benim herkesle ilişkime çok faydası oldu.
Çocuk Gelişimi
Bağırmayan Anne Baba OlmakHal Edward Runkel · Aganta Kitap · 20171,951 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.