·800 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2021 13:16 Winter, Ay Günlükleri Serisinin dördüncü kitabı ve artık maceramızın noktalanacağı yer.
Winter, ilk başta sayfa sayısıyla gözũmü çok korkutmuştu açıkçası. Daha önce bu kadar kalın bir kitap okumamıştım. Ama bir kere başladıktan sonra asla elimden bırakamadım. Olayların bir sona kavuşacağı bu kitabı Cress bittiği anda okumaya başladım. Çok heyecanlı bir yerde bitmişti ve ne olacağını çok merak ediyordum. Bu kitapta da her bölümde macera giderek arttı ve bu büyülü dünyadan çıkamadım. Beni en çok sürükleyen kitap da bu nedenle Winter oldu zaten. Sıkılmadan 3 günde bitirdim. Bu kitapta diğer karakterlerimizin yanına Winter da hikaye içine büyük ölçüde dahil edildi. Bu şekilde kahramanlarımızın hem ayrı ayrı hem toplu bir şekilde başlarına gelen olayları okumak benim çok hoşuma gitti.
Her karakteri ayrı ayrı çok sevdim. Yazar hepsini çok başarılı oluşturmuş. Bu kitapta yoğunlaştığımız Winter ve Jacin de çok hoşuma gitti. Bu muhafız ve prenses olayı çok güzel oluyor bence.