8/10
·200 syf.··
2021 21. kitabı
Kişisel gelişim açısından güzel bir kitap. İnsanın kendine güvenmesini, öz saygıyı ve mutluluğun elimizde olduğunu anlamak için güzel. Bu yazarın diğer kitaplarına da göz attım fakat onlarda ikili ilişkilerde yapılması gereken taktikler yazılmış. Bana kalırsa bir ilişki doğal olmalı. İçerisinde taktik barındırmayan, içten ve sevecen olmalı. Karşındaki insanı kendi olabildiği veya kendimiz olabildiğimiz, saf sevgi, yanında rahat ve özgür hissedebildiğimiz bir ilişkide taktiklere gerek olmamalı.
Düştüğünde Kalkarsan Hayat GüzeldirEsra Ezmeci · Destek Yayınları · 20195,8bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.