·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2021 00:28 Distopya diye okuduğum kitabın, ülkem gerçekleriyle bu derece benzeşmesi beni ciddi manada üzdü...
Özellikle eğitim ve ailede çocuk yetiştirirken yapılan hatalar bir öğretmen olarak nazar-ı dikkatimi celb etti.
Okunulmasi ve okutulması gereken bir kitap olduğu kanaatindeyim.