kitap yorumu
5/10
·496 syf.··
2021 1. kitabı
5/10 Öncelikle sosyal medyadan dolayı kitabı çok büyük bir beklentiyle aldım çünkü çok fazla övülen ve sevilen bir kitap deniliyordu. Haliyle büyük beklentilerimden dolayı da olabilir hüsrana uğradım diyebilirim. Kitapta ilk önce sevemediğim şey ilahi bakış açısıyla yazılmış olmasıydı olayların birinci şahıstan anlatılmasını isterdim çünkü bir türlü hikayenin içinde bulamadım kendimi genel olarak baktığımda ise kitap çok akıyordu bu yönden sevdim yaklaşık 1,5 günde bitirdim kitabı. Spoiler vermeden şunuda söylemek istiyorum herkes kitabın sonunun net bir şekilde bittiğini ve tek kitaptan oluştuğunu sevdiğini söylemişti ama ben kitabı bitirdiğimde inatla tek kitap olmadığını devamının gelebileceğini düşündüm. Yani demek istediğim sonunun tatmin edici bir şekilde bitirilmemesiydi sanki yazar son anda yazmış ve alelacele kitabı basıma göndermiş gibi geldi bana. Belkide bu kadar şeye takılmam beklentimin çok yüksek olmasından kaynaklı bilemiyorum fakat genel anlamda çok da sevdiğimi söyleyemeyeceğim.
Dikenlerin BüyüsüMargaret Rogerson · Ephesus Yayınları · 20241,520 okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.