O kadar güzeldi ki... Ruby biraz içimi darlasa bile gerçekten sevdim diğer serilerini de okuyacağım. Olayları tamamen yaşadım yazarın anlatımı gereksiz detaylı olsada kafamda o dünyayı kurmamı sağlayacak kadar betimleyiciydi. Liamın naifliğine düşmedim dersem yalan olur :) Zu ve Chubs’ı da fazlasıyla sevdim. Ruby içimi karartsa bile onu da sevdim. Anlatım dili ve sürükleyiciliği on numaraydı oldukça başarılı bir yapıt.