Başta zayıf olan kurgu,kitabın son 40-50 sayfasında beni kendine çekti. Yine de yetişkinler için içeriğin zayıf olduğunu düşünüyorum.Ortaokul seviyesinden itibaren okunabilir,dili çok çok yalın.Kitap bana bilmediğim ne çok şey varmış dedirttiği için tavsiye edebilirim.144 sayfa,tek solukluk bir kitap.Uzun soluklu kitaplardan sonra dinlendirici olabilir.İşlenen konu çok çok kıymetli.Her Türk vatandaşının bilmesi gereken kahramanlıklar ve zaferler var içerisinde.