Kitabı bu gün arkadaşımın görkemli kitaplığından ödünç alıp okudum . Tamamen ironik bir olay oldu okuduklarımın ve hissettiklerimin arasında:)
kitabı okurken bahsettiği kitapların hepsini okuma isteği bir tek bende olmuş değildir herhalde ama kitap bağımlılığı ve kitap alma alışkanlığı olana şiddetle okumamasını tavsiye ederim . Bağımlılığı kamçılar nitelikte çünkü.
Siparişiniz tamamlandı.