·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2021 18:22 Soluksuz bitirdim.İlk kitaba oranla çok daha iyi, ilkide güzeldi fakat bu efsaneydi, ramazan da okumak daha bir güzel oluyor.Özetle alın okuyun, filmi çok önce izlemiştim ama hatırlamıyorum,bu yüzden ilk kitaptan başlamak çok daha zevkli oldu.