·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2021 00:01 Ben kitabı gerçekten çok beğendim. Sahra'nın duygularından emin olması ve nam-ı diğer Romeo ile atışmaları, aralarında geçen şakayla karışık sohbetler kitabı hep sırıtarak okumama sebep oldu. Birbirlerinden habersiz göğüslerine işledikleri isimler ise beni hem şaşırttı hem de gerçek aşkı bir kez daha hatırlattı bana. Hafif macerayla karışık romantik komedileri seviyorsanız bu kitaba bayılacaksınız :)