tess gerritsen hayranıyım elimde 17 kitabı var şimdilik 4 kitabını okudum bu 4 kitabın arasında temposu biraz düşük kaldı ama yinede diğer birçok polisiye kitaptan daha iyi olduğunu düşünüyorum kesinlikle kötü değildi yine 1 günde bitirdiğim bir kitap oldu sadece okuduğum ilk 4 kitaptan sıralamaya göre benim için 4 sırada şuan bi şey daha söylemek istiyorum polisiye gerilim korku türünü seviyorsanız sohbet edebiliriz kitaplığım genelde tess gerritsen grange stephen king bide fantastik kitaplar okuyorum