·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2021 21:55 Sevgili Kitabım;
Biliyor musun ilk defa bir kitabıma böyle seslendim. Seni çıktığın ilk anda okumayı istemiştim hatta söz verdim ama ben bu sözümü tutamadım isminden midir etkinden midir bilmiyorum ama bir kervanın ne zaman geleceği bilinmez ya senin bana gelişinde öyle oldu yolda düşmanlar belki saldırır belki kuraklık susuzluk etki eder bu yolculuk da belki öyle oldu. Geldin Hoş geldin safa geldin beni memnun ettin. Sende yer alan kahramanların öyküsü ayrı yazarının üslubu ayrı beni etkiledi. Hüdayi'nin bilinmez halleri arada güldürdü arada düşündürdü Yahya'nın karmakarışık düşüncelerinden bahsetme gereği bile duymuyorum, Fatma'nın zor halinin Medine' de mucizeye dönüşü ayrı büyüleyicilikteydi. Ama en acınası durum Vehhabilerin düşünceleri ve çıkarları İslamın kutsal yerlerine saldırıları kervana zararlarıydı bence. Ama vuslat anı hepsinden güzeldi. İlginç karakterler ve olaylar kitaptaki merak unsurunu her zamanki gibi canlı tuttu. Benim sana bir özür borcum var sözümden dolayı özür dilerim canım kitabım. Her şeyinle güzeldin beni taşıdığın için sağ ol.