·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2021 01:57 Yazarın okuduğum 6. kitabı sanırım ve şimdiye kadar okuduğum en iyi kitabıydı bana göre.Kişiye göre değişebilir tabiki.Neden böyle düşünüyorum peki çünkü bana göre bu kitapta verdiği mesaj çok netti.Eserin kahramanı burjuva sınıfından bir subay.Zengin,her şeyi var,ulaşmak isteyipte ulaşamayacağı bir şey yok aslında.Fakat yalnız ve haliyle mutsuz,kendine yabancılaşmış,duyarsızlaşmış bir karakter.İşlediği bir suçla hayatı daha doğrusu kendisi değişiyor.O kendine yabancı adam gidiyor yerine kendiyle yüzleşebilen bir insan geliyor.İnsanın "ben" olarak değil "biz" olarak var olabileceği,mutluluğa ulaşabileceği benim bu kitaptan aldığım en iyi çıkarım oldu.Zweıg 69 sayfalık bir kitapta net ve güzel bir ana fikirle buluşturmuş bizleri.